lauantai 22. maaliskuuta 2014

Maadoittakaa itsenne säännöllisesti, se on erittäin tärkeää!





Rakkaat ihmiseni maapallolla. Tämä kanava pyysi minua jälleen kommentoimaan viestiä, jonka olen antanut hänelle ja hänen henkiselle ystävälleen. Kuten aina, toteutan tämän pyynnön mielelläni, joten teen lyhyen yhteenvedon viestistä, jonka annoin heille viime perjantaina. Tämä kanava saa päättää itse, haluaako hän julkaista viestin, koska se on vapaan tahdon laki. Minunkin tulee ottaa se huomioon, mutta senhän te jo tiesittekin. (hihitystä)

Henkilökohtaisessa viestissä tälle kanavalle kerroin tulevista energioista. Ne tulevat kasvamaan massiivisesti siihen saakka kunnes saavutamme kesäpäivänseisauksen. Kun sanon ”massiivinen”, tarkoitan suurta voimaa. Tulevat energiat laittavat taka-alalle kaiken, mitä olette kokeneet. Niitä ei voi verrata aikaisempiin, niillä on uskomattoman suuri vaikutus Gaiaan ja ihmiskuntaan, näin voin vakuuttaa teille.

Jotkut ihmiset tulevat kokemaan suuria vaikeuksia, koska he kaipaavat vanhoja energioita, eivätkä pysty ymmärtämään, että vanhat energiat eivät ole täällä enää. Vanhat energiat ovat menyttä. Heidän pitää vain hyväksyä tämä. 

Haluan antaa teille yksinkertaisen neuvon, joka on toisille jo ”vanhaa kauraa”. Uusille tämä on tärkeä neuvo, josta he tulevat olemaan iloisia. Muistakaa maadoittaa itsenne säännöllisesti, ei vain kerran päivässä vaan monta kertaa päivässä.  Vain tällä tavalla voin taata, että koette vähemmän vaikeuksia siihen verrattuna jos ette maadoita itseänne. Kuten aina, jätän tämän asian teidän itsenne päätettäväksi, koska minun pitää hyväksyä teidän oma ratkaisunne ja minä teen niin. Mutta ymmärtäkää, että asia on lähellä minun sydäntäni enkä halua nähdä teidän kärsivän, sillä se ei ole tarpeellista enkä minä halua sitä. Mutta te yksin olette vastuussa omasta todellisuudestanne, mistä teidän pitää olla tietoisia. Vain jos ymmärrätte tämän, pystytte murtautumaan ulos illuusiosta, rakkaat ihmiset maapallolla.

Minä olen aina hyvä isä teille ja teen parhaani tukeakseni teitä. Mutta rajoituksien, joita minun tulee noudattaa, pitäisi jo olla teille selviä. Teidän pitäisi jo ymmärtää, että minun pitää noudattaa omia lakejani, muuten me kaikki joudumme kaaokseen.

Uskokaa ja luottakaa, silloin heräätte pian, koska se on minun tarkoitukseni, joka lähestyy yhä enemmän minun lapsiani. Tehkää kuten minä sanon, jolloin selviydytte näistä energiapommituksista.

Suurella rakkaudella, teidän taivaallinen isänne.




Miten maadoitan itseni?


 
 
Lapseni, on tärkeää, että maadoitat itsesi joka päivä. Olet lukenut tämän jo niin usein, mutta minun pitää toistaa tätä. Se on tärkeää erityisesti näiden vahvojen energioiden aikana, sillä silloin et menetä jalansijaasi ja voit käsitellä energioita paremmin. Mutta kerro miten teen sen, kysyt minulta.

Se on hyvin yksinkertaista ja siihen on monta eri menetelmää. Helpoin tapa on kävellä paljain jaloin puutarhassa, maassa tai hiekalla, tai vain seisoa siinä vähän aikaa.

Mikäli tämä ei ole mahdollista, koska asut kaupungissa jossa ei ole maata tai ruohoa näkyvillä, voit myös visualisoida kävelemisen. Sulje silmäsi ja kuvittele, että makaat kauniilla rehevällä niityllä tai hiekkarannalla ja katsot ylläsi kaareutuvaa sinistä taivasta. Yhdistä kaikki chakrasi maahan. Sitten visualisoi valkoinen valonsäde, joka tulee taivaasta sinun kruunuchakraasi. Johda se sydänkeskuksesi läpi ja täytä se rakkaudellasi. Lähetä se sitten selkärankaasi pitkin juurichakrasi tai jalkapohjiesi kautta syvälle maan sydämeen. Tunne, miten maan energiat, maan elinvoima, virtaa ruumiiseesi ja virkistää.

Voit maadoittua tällä tavalla koko ajan, kun annat valkoisen valon virrata sisään kruunuchakraasi ja ruumiisi läpi maahan, vaikka et kuvittelisikaan makaavasi maassa. Et aina pysty sulkemaan silmiäsi päivittäisten kiireittesi keskellä, mutta älä koskaan unohda maadoittaa itseäsi. Se auttaa sinua.

Jumalainen äiti

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti