torstai 12. joulukuuta 2013

Ensimmäiset ylösnousseet ihmiset kertovat millaista toisella puolella on

Arkkienkeli Rafaelia kanavoinut Marc Gamma 30.11.2013

Rafael puhuu:

Rakkaat ihmiset, tässä ovat taas arkkienkeli Rafael ja teidän taivaallinen isänne. Annamme teille yhdessä taas tänään uuden ihanan ja toivoa täynnä olevan viestin.

Tässä välissä on tapahtunut paljon, joten meillä on teille paljon kerrottavaa. Aika kuitenkin loppuu kesken, koska emme halua rasittaa teitä liian kauaa, koska yhä edelleen on paljon ihmisiä, joille on vaikeaa alkaa lukea viestejä niiden pituuden vuoksi.

Mennään heti asiaan. Annan puheenvuoron isälle, jotta hän voi sanoa esipuheensa,  minkä jälkeen minä jatkan kertomalla teille yllätyksen.

Tervehdys, rakkaat lapseni, täällä maapallolla! Valtava kirkas valo kulkee koko kosmoksen ja koko universumin läpi. He kaikki ovat tulleet tänne ottamaan osaa valtavaan ylösnousemusnäytelmään. Kaikki, jotka tuskin voivat uskoa, että suuri massa ihmiskuntaa astuu "Uuteen Maailmaan" nyt. 

Yhä vielä vain hajanainen määrä ihmisiä on noussut läpi ylösnousemuksen porteista. Yhä edelleen ihmiset ovat epävarmoja päätöksestään jättää "vanha maailma"  taakseen ja kulkea "uuteen maailmaan". Tämä päätös on kokonaan teidän omanne ja nyt teidän on aika tulla läpi tälle puolelle, rakkaat lapset. 

Minä, teidän taivaallinen isänne, olen itse teitä vastassa toisella puolella. Jokaiselle, joka tulee läpi, annetaan mahdollisuus havaita minut ja minun energiani. Se, miten tämä tapahtuu ja miten te havaitsette ne, on edelleen salaisuus. Haluaisin pitää sen jonkinlaisena yllätyksenä. 

Ensimmäiset ylösnousseet ihmiset ovat jo saapuneet tänne "uuteen maailmaan". He ovat jo tottuneet tähän ympäristöön ja nauttivat kaikista 5. ulottuvuuden mukavuuksista. Ne ovat niin miellyttäviä, että niistä ei enää koskaan halua päästää irti. Ne ovat jotain, mikä täyttää päivät rakkaudella ja onnella,  ja näiden pitäisi olla pian mahdollisia kaikille. 

Tänään yritämme jotain sellaista, mitä ei ole koskaan ennen tehty. Rafael kertoo nyt teille tarkemmin ja kanavoijamme Marc tietää jo, mitä on tulossa (hihitystä). 

Rakkaat ihmiset,  tässä puhuu taas arkkienkeli Rafael. Isä palaa vielä takaisin ennen tämän viestin loppua. Haluamme nyt tehdä jotain, mitä ei ole koskaan aikaisemmin tehty. Annamme kahdelle "uudessa maassa" olevalle ihmiselle mahdollisuuden puhua teille.

Veljet ja sisaret vanhassa maailmassa! Tässä puhuu ihminen viidennestä ulottuvuudesta. Kerron teille lyhyesti, mikä teitä odottaa kun saavutte tänne "uuteen maahan". Selitän teille kaiken, mitä jokainen tulee kokemaan ja jokainen tulee olemaan tietoinen siitä, ettei täällä tarvitse erikseen selittää sanoilla mitään, kuten olen huomannut viime päivien aikana. 

Minulle annettiin vain muutama minuutti aikaa, koska muutkin ihmiset tulevat kommunikoimaan teidän kanssanne. Tästä syystä tämänpäiväinen viestimme on pidempi, jotta pystytte saamaan selvemmän mielikuvan teitä täällä odottavista asioista. 

Veljet ja sisaret. Minä kuljin läpi henkilökohtaisen ylösnousemukseni muutama päivä sitten. Jätin taakseni "vanhan maailman", perheeni ja ystäväni. Perheeni ja ystäväni seuraavat minua myöhemmin tälle puolelle. Tiedän tämän täydellä varmuudella, koska tämä asia annetaan ensimmäisenä täällä tiedoksi.

Täydellinen tietoisuus tekee tällä puolella kaiken selväksi. Täällä ei tarvita mitään selityksiä, jotta ymmärtäisin sen, mitä luin tuntikausia kanavoiduista viesteistä enkä kuitenkaan täysin ymmärtänyt. Voin vain sanoa teille:

"Kun saavutte tälle puolelle, tulette ymmärtämään". 

Kun otatte ensimmäisen askeleenne, teidät vedetään ikään kuin kanavaan. Se muodostuu kirkkaasta valosta, joka häikäisee silmät, mutta sitä ei tarvitse pelätä. Tällä matkalla porttien läpi aivan jokaista sielua saatetaan. Aivan kuin jalkapallokentän reunoilla, siellä seisoo enkeleitä, arkkienkeleitä ja ylösnousseita mestareita hurraamassa teille ja toivottamassa teidät tervetulleiksi. 

Minä olin hyvin hermostunut, hyvin onnellinen mutta uupunut, kun saavuin toiselle puolelle. Kun portaalia kulkee läpi, sen energia on hyvin haastavaa, mutta kuitenkin hyvin ihanaa, rakastavaa ja hyväilevää. Se on Luojan energiaa, meidän Isämme energiaa sekä kaikkien veljiemme ja sisartemme energiaa, joka toivottaa meidät tervetulleiksi kun kuljemme porttien läpi. 

Jos voisin, niin tekisin sen uudestaan. En koskaan unohda sitä ihmeellistä ja kaunista tunnetta. Se on palanut sieluuni ja todistaa minulle itselleni, että olin yksi niistä sieluista, jotka ovat saavuttaneet ylösnousemuksen. 

Nyt olen yksi ylösnousseista mestareista ja teistäkin tulee sellainen aikanaan. Iloitkaa siitä, mitä on teidän edessänne, ja odottakaa ilolla sitä mitä voitte tuntea ja mikä odottaa teitä toisella puolella. 

Olen iloinen voidessani puhua teille, sillä se on minulle suotu etuoikeus, koska olin aivan ensimmäinen ylösnousemuksen suorittanut ihminen. Olen myös iloinen kaikesta, mikä on vielä tulossa minulle, rakkaat veljeni ja sisareni "vanhassa maailmassa". 

Olkaa iloisia, sillä päämääränne on aivan silmienne edessä. Olkaa onnellisia sillä pian tekin olette tarpeeksi kehittyneitä, jotta voitte seurata minua. Joka päivä, joka tunti tänne "uuteen maailmaan" saapuu lisää ihmisiä. Yhä enemmän ihmisiä tulee tänne ja täyttää "uuden maailman" elämällä. Elämällä ja rakkaudella.

Nähdään pian, rakkaat veljet ja sisaret! Annan nyt puheenvuoron takaisin arkkienkeli Rafaelille ja sanon hyvästit. 

Rakkaat ihmiset, tässä puhuu taas Rafael.  Tämä onnistui mainiosti ja tässä välissä olen hakenut toisen "uuden maailman" asukkaan, joka puhuu nyt teille tämän kanavoijan kautta. Hän kertoo oman näkemyksensä ja selittää hieman tarkemmin asioita, joilla on merkitystä, jotta voitte paremmin ymmärtää ylösnousemusta.

Veljet ja sisaret, minulle on suuri ilo saada sanoa muutama sana. Minä en ollut ensimmäisten joukossa vaan minulla oli paljon ja suuria epäilyksiä, pystynkö saavuttamaan ylösnousemusta ollenkaan. Ymmärrän hyvin niitä, joilla on tämä sama tunne, koska itsekin olin yksi heistä. 

Olen edelleen ylikuormitettu kaikesta siitä mitä täällä on. Minulle on hieman vaikeaa sulattaa kaikkea, koska se on niin valtavaa. Tiedän kaiken ja pystyn myös toimimaan täällä, mutta tarvitsen aikaa voidakseni sisäistää ja prosessoida kaiken.

Värit ovat täällä niin kauniita, melkein liian kauniita, kuten myös energiat sekä  tällä puolella kaikki olennot, jotka tervehtivät ja auttavat meitä. Se on todella paratiisi! 

Nyt tulen kuitenkin siihen osaan, mitä minun pitää kertoa teille. Olen yksi niistä "epäilevä Tuomas" -tyypeistä, joilla oli suuria epäluuloja. En pysty nyt enää ymmärtämään, että ylipäätään minulla oli tuollaisia epäilyksiä. Voin kuitenkin selittää teille, miten pystyin päästämään irti kaikesta ja jättämään kaiken omaan painoonsa, sillä tämä on juuri avainkohta ylösnousemuksessa. 

Vasta sen jälkeen kun pystyy päästämään jotain irti, pystyy saamaan jotain uutta. Vasta kun on valmis erottamaan itsensä jostakin asiasta, voi saada jotain uutta tilalle, jota pystyy pitämään aivan omana asianaan. Se ei tarkoita, että omistaisin tuon asian, vaan että voin pitää ja käyttää sitä niin kauan kuin tarvitsen. Se on kaikkien omaisuutta, mutta se on myös minun. Tämä oli mahdollista vasta sen jälkeen kun olin päästänyt siitä irti aikaisemmin - jättänyt kaiken taakseni kun olin tehnyt päätöksen ettei minun tarvitse enää elää sen kanssa mitä omistan. 

Sitä ei ole enää olemassa,  se hajosi kokonaan kun päästin siitä irti. Luoja ottaa pois ja antaa taas takaisin. Kun ihminen ymmärtää tämän asian, voi aloittaa suuren matkan.

Tulkaa mukaan matkalle ja päästäkää irti kaikesta. Se todellakin kannattaa. En omista mitään, mutta olen rikas mies toisessa, "uudessa maailmassa". Onnellisuus on yksi tunteista, jonka voi todella hyväksyä. Menestymisellä ja onnellisuudella ei ole enää mitään merkitystä. Kaikki mitä on jäljellä, on olla autuaan onnellinen. Ja kun olette löytäneet tämänlaatuisen onnellisuuden, ymmärrätte mitä todella tarkoitan. 

Annan taas puheenvuoron arkkienkeli Rafaelille, joka jatkaa omaa viestiään. Rakkaat terveiset kaikille, jotka haluavat ylösnousta. Rakkautta ja terveisiä kaikille, jotka haluavat kokea meidän Kaiken Luojan jumalaisen rakkauden, ja rohkeutta kaikille niille, jotka eivät ole vielä tehneet omaa päätöstään, sillä se on välttämätöntä jotta voitte jättää kaiken taaksenne.

Hyvät ihmiset, tässä puhuu taas arkkienkeli Rafael.

Tänään teillä oli mahdollisuus saada jonkinlainen näkökanta. Kuten aikaisemmin on mainittu, emme puhu enää lähestyvästä ylösnousemuksesta, koska olemme jo keskellä sitä prosessia ja näiden viestien pitäisi antaa teille rohkeutta tehdä oma päätöksenne. Olkaa valmiita ja ottakaa sitten ensimmäinen askeleenne. Täällä on teitä odottamassa asioita, joita ette voi kuvitellakaan. Teitä odottaa jokin, mitä eivät voi pukea sanoiksi edes ne, jotka ovat todistamassa sitä itse. Se on liian suurta ja voimakasta - odottamassa teitä toisella puolella "uudessa maailmassa".

Meidän taivaallinen isämme, Kaiken-Mitä-On Luoja sanoo nyt tämän viestin loppusanat.

Minun lapseni,  rakkaat ihmiseni. Tämän pitkän viestin lopuksi haluan antaa teidän matkallenne tiivistelmän viestin keskeisimmästä ytimestä - keskuksesta sen merkityksessä ja käyttötavassa, jotta voitte itse toteuttaa sen. 

Avainsana on "irtipäästäminen". Samoin on myös teidän sydämenne ja ne molemmat yhdessä muodostavat elementin, joka mahdollistaa teidän pääsynne "uuteen maailmaan". 

Olemme sanoneet kaiken tarpeellisen. Olemme sanoneet kaiken, mikä voi olla teille hyödyllistä. Nyt on teistä itsestänne kiinni ottaa ensimmäinen askel. Vain ensimmäinen - ottakaa tie jalkojenne alle, sillä sitä me emme voi tehdä teidän puolestanne. 

Ottakaa ensimmäinen askel ja sen jälkeen muut askeleet ovat helppoja. Menkää eteenpäin askel askeleelta ja te kaikki saavutte perille. Me odotamme teitä ja tulemme tervehtimään teitä samalla tavalla kuin yhtä pioneereista, kuten hän on kertonut yllä. 

Suurella rakkaudellamme teitä kaikkia ihmisiä kohtaan.

Teidän taivaallinen isänne ja arkkienkeli Rafael


Käännetty suomeksi yhdistellen englannin- ja saksankielisiä tekstejä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti