tiistai 29. lokakuuta 2013

Henkinen työkalupakki, osa 9

Arkkienkeli Jofielin hajottava liekki

Rakkaat ihmiset täällä maapallolla. Tässä puhun minä, arkkienkeli Jofiel. Siitä on jonkin aikaa kun viimeksi puhuin teille. Minä olen arkkienkeli, joka työskentelee mielummin taka-alalla naruja vetelemässä. En muistuta niitä veljiäni ja siskojani, jotka ovat eturintamassa ja varustavat teidät aina viimeisimmillä uusilla, viisailla asioilla ja henkisillä aiheilla.

Siten minulle onkin tänään erityinen ilo antaa teille oma osuuteni työkalupakista. Minun hajottava liekkini on teille vielä tuntemattomampi kuin arkkienkeli Metatronin, koska - kuten jo mainitsin - minun toimintani pysyttelee taka-alalla.

Tämä koskee myös minun liekkiäni, joka on pääasiassa taustalla, ja siitä on teille suurta hyötyä, jos haluatte saada kotiinne, toimistoonne tai muuhun paikkaan positiivista energiaa. Tämä positiivinen energia hävittää hitaasti kaikki negatiiviset energiat hyvin hellävaraisella ja lempeällä tavalla. Sitä tarvitaan joskus, kun halutaan vapauttaa ihminen, paikka tai esine negatiivisista energioista jollakin hitaammalla tavalla.

Se liittyy niihin toimintoihin, kun ei ole tarkoitus tai etukäteen aavistettu, että joku ihminen tai esine tulee vapauttaa negatiivisista energioista nopeasti.

Saattaa olla tiettyjä erilaisia syitä siihen, joita en halua selittää tässä enempää, koska se menisi aiheen ulkopuolelle.

Mennään nyt sovellukseen tai paremminkin "avunpyyntöön",  ja minun hajottavan liekkini käyttöön.

Suosittelen seuraavaa prosessia:

  • Kutsukaa minua ja minun hajottavaa liekkiäni luoksenne. Tämä voidaan tehdä seuraavalla tavalla:

    "Minä kutsun arkkienkeli Jofielia ja hänen hajottavaa liekkiään tulemaan luokseni!"

    Olette saattaneet huomata, että minulla ei ole omaa erityistä väriä. Sen ääntämys ja minun liekkini nimi ovat riittävät kutsuttaessa tarvittavaa laatua. Sen selittäminen enemmän on varsin monimutkaista, joten jätämme asian tähän.

  • Nyt annatte oman ohjeenne minun liekilleni samalla tavalla kuin ylösnousseen mestari St.Germainin violetille liekille hyvin täsmällisesti. Se voidaan tehdä esimerkiksi näin:


    "Minä kutsun sinua, arkkienkeli Jofiel, tulemaan minun luokseni yhdessä hajottavan liekkisi kanssa, jotta vapautat tämän paikan/huoneen kaikista negatiivisista energioista ja tunteista!"

    "Minä kutsun sinua, arkkienkeli Jofiel, tulemaan minun luokseni yhdessä hajottavan liekkisi kanssa,  ja pyydän sinua ympäröimään tämän objektin liekilläsi sekä hävittämään kaikki negatiiviset energiat kuten myös tunteet!"

    "Minä kutsun sinua, arkkienkeli Jofiel, tulemaan minun luokseni yhdessä hajottavan liekkisi kanssa,  ja pyydän sinua ympäröimään täällä kaikki ihmiset hajottavalla liekilläsi, jotta kaikki negatiiviset energiat ja tunteet häviävät!"

Kuten saatatte huomata minun selityksestäni, te voitte käyttää kaikkia mahdollisia muotoiluja aivan kuin St.Germainin violetin liekin kanssa. Asia on tietenkin niin, että minun liekilläni ei ole samaa älykkyyttä kuin St.Germainin liekillä, mutta siitä huolimatta sille voidaan antaa ohjeita ja se voidaan laittaa hyötykäyttöön. Tässä yhteydessä ei ole tarpeellista tehdä minkäänlaista visualisointia.

Huomatkaa, että minun liekkiäni voidaan käyttää vain ihmisiin tai objekteihin, joiden kanssa on etukäteen sovittu siitä tai jotka ovat ilmoittaneet suostuvansa siihen. Objektien osalta tarkoitan tässä yhteydessä vain ihmisiä, jotka asuvat tai työskentelevät näissä objekteissa.

Ei ole sallittua käyttää minun liekkiäni ilman, että siihen pyydetään lupaa asianosaisilta,  koska se rikkoisi vapaan tahdon lakia. Tämän vuoksi pyydän teitä aina hankkimaan etukäteen luvan, jotta tiedätte voitteko käyttää tätä sovellusta.

Mikäli kyseessä ovat teidän täysin omat paikkanne, liekin käyttö on sallittu, koska se on täysin teidän oma työnne ja kokonaan teistä kiinni.

Tällä lisäyksellä toivon voineeni näyttää teille, miten olennaista/tärkeää on aina pitää mielessään vapaan tahdon laki.

Se on yksi kaikkein olennaisimmista laeista täällä maapallolla ja siksi me tarkkailemme sitä vakituisesti. Mikäli sitä ei noudateta - missä tapauksessa merkittäviä seurauksia tulee kestettäväksi, kuten esimerkiksi tuntuva karman lisääntyminen - se on jotakin, mitä me todellakaan emme koskaan haluaisi suositella teille (naurahdus).

Toivon teille paljon iloa, kun työskentelette minun liekkini kanssa, ja tulette näkemään miten miellyttävä se on sekä miten avuliaasti se osoittautuu puhdistavan tiettyjä paikkoja negatiivisista energioista kohtuullisen hitaasti ja kestävästi.

Suurella rakkaudella teitä kaikkia kohtaan,
teidän arkkienkeli Jofiel
http://soul4free.wordpress.com/category/toolbox-english/

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti