sunnuntai 27. lokakuuta 2013

Henkinen työkalupakki, osa 5

Arkkienkeli Rafaelin puhdistava liekki

Rakkaat ihmiset täällä maan päällä. Tässä puhun minä, arkkienkeli Rafael. Myös minulle on suuri kunnia saada antaa oman erityisen osuuteni tähän työkalupakkiin. Olette tunteneet minut jo aika kauan tämän kanavoijan kautta - hänhän on kanavoinut minun viestejäni - ja näin tulee olemaan myös tulevassa nyt-ajassa. Tämä ei ole kuitenkaan tämän päivän aihe, vaan juuri se mitä minun liekkini puhdistava osuus tarkoittaa ja haluan nyt välittää sen teille.

Minun smaragdinvihreää liekkiäni voidaan käyttää kahteen tarkoitukseen. Yksi tarkoitus on puhdistaminen, toinen on parantaminen. Tänään kerron puhdistavasta toiminnosta ja kuten edeltäjäni, myös minä annan ohjeet listan muodossa.


  • Kutsukaa minua ja minun smaragdinvihreää liekkiäni seuraavalla tavalla:

    "Arkkienkeli Rafael, ole hyvä ja tule minun luokseni. Tuo minulle sinun smaragdinvihreä liekkisi!"
  • Saatatte tuntea minun läsnäoloni jälkeenpäin,  tai sitten ette,  mutta sillä ei ole merkitystä. On riittävää, kun uskotte ja hyväksytte minun läsnäoloni.
  • Nyt kuvitelkaa kuinka smaragdinvihreä liekki leviää koko ruumiiseenne. Nähkää mielessänne kuinka smaragdinvihreä liekki tai valo virtaa teidän kruunuchakranne läpi - aivan päälaellanne - kiertäytyen vasemmalle ruumiiseenne. Seuratkaa valoa ylhäältä alas asti niin että se kiertää ympyrää vasemmalle mennen koko ajan alaspäin.
  • Riippuen jokaisen omasta kehitystasosta, saatatte pystyä havainnoimaan valon/liekin ja sen liikkeen vasemmalle, tai jopa visualisoimaan sen. Tässäkään sillä ei ole merkitystä, pystyttekö te näkemään sen - teidän uskonne on tärkeintä kuten olen maininnut aikaisemmin.
  • Nyt pystytte antamaan liekille ohjeet siitä, millaista puhdistusta haluatte. Tässä on esimerkkejä siitä, miten voitte sanoa:

    "Pyydän sinua, smaragdinvihreä liekki, että puhdistat minut kaikista negatiivisista energioista ja tunteista!"

    "Pyydän sinua, smaragdinvihreä liekki, että puhdistat minun sisältäni ja ympäriltäni kaiken, mikä ei palvele minua ja minun korkeinta hyvinvointiani!"


    "Pyydän sinua, smaragdinvihreä liekki, että puhdistat kaiken mikä on vielä sisälläni negatiivista energiaa ja suojaat myös minut niin että tällaiset energiat eivät pysty enää tulemaan takaisin!"



    Tällainen prosessi on tehty mahdolliseksi vasta vähän aikaa sitten, kun valon virtaus maahan on lisäähtynyt niin suuressa määrin. Tällaista ei olisi voitu tehdä aikaisemmin. Pitäkää mielessänne, että kaikkein tehokkain pyyntö.

    Haluaisin lisätä tähän ylimääräisen selityksen, jonka kanavani on pyytänyt. Kaikki teidän elämänne ja kokemanne tunteet palaavat aina takaisin teille, koska ne kuuluvat teille. Tätä asiaa smaragdinvihreä liekki ei pysty ottamaan teiltä pois lopullisesti. Tämä on tärkeä pitää mielessä, koska muuten sitä ei voitaisi ymmärtää oikealla tavalla. 

Kaikesta ylläkuvatusta ja luetelluista asioista huomaatte, mitä on tehty mahdolliseksi tässä ja nyt-ajassa. Voitte täydentää sitä tai jättää siitä osia pois. On kuitenkin olennaisen tärkeää, että teette etukäteen selvän päätöksen siitä, mitä haluatte vetää elämäänne, ja tekemällä niin tulette onnistumaan lopulta varmasti. 

Suurella rakkaudella teitä kohtaan, rakkaat ihmiset täällä maan päällä,
teidän arkkienkeli Rafael

http://soul4free.wordpress.com/category/toolbox-english/

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti