tiistai 29. lokakuuta 2013

Henkinen työkalupakki, osa 10

Arkkienkeli Rafaelin parantava liekki

Rakkaat ihmiset,  tässä puhun minä, arkkienkeli Rafael. Tuon teille toisen osan viestistäni, joka koskee minun smaragdinvihreää liekkiäni. Tunnette jo sen puhdistavan toiminnon, jota täydennetään nyt parantavalla osuudella.

Kuten kerroin jo aikaisemmin edellisessä viestissäni:  smaragdin vihreää liekkiä voidaan käyttää aina kun teillä on ongelmia päivittäisessä elämässänne. Olkoonpa ne negatiivisten energioiden tai kipujen ja vammojen aiheuttamia.

Haluaisin antaa teille erityisen metodin, miten menetellä, käyttäen samaa luettelon muotoa, joka on teille jo tuttu. Muistakaa, että sillä ei ole ollenkaan merkitystä, että pystytte havaitsemaan mitä visualisoitte - ei - yksinkertaisesti kuvitelkaa, että asia on niin ja teidän yrityksenne kruunaa menestys.

Tässä menettelyohjeet:

  • Ensinnäkin kutsukaa minua ja minun smaragdin vihreää liekkiäni tällä tavalla:


    "Arkkienkeli Rafael,  minä kutsun sinua ja sinun smaragdin vihreää liekkiäsi tulemaan luokseni!"

  • Kuvitelkaa sitten, että smaragdin vihreä liekki ympäröi teidän ruumiinne ylhäältä alas aivan kokonaan.
  • Antakaa sen jatkuvasti virrata ruumiinne läpi ja kertokaa sille ohjeenne, miten se voi tukea teitä.
  • Tässäkin annan teille esimerkin, jota voitte muokata omien erityistarpeidenne mukaan:

    "Smaragdin vihreä liekki, minä pyydän sinua parantamaan minun selkärankani kaikesta kivusta ja jättää nämä kivut sinun erityiseen liekkiisi!"


Suosittelen teitä jatkamaan visualisointia muutaman minuutin ajan, jolloin voitte tuntea smaragdin vihreän liekin, ja riippuen omasta herkkyydestänne saatatte pystyä myös havaitsemaan sen. Mikäli ette tunne tai näe mitään, älkää olettako että se ei toimi, sillä vain teidän oma herkkyytenne vaikuttaa siihen, tunnetteko smaragdin vihreän liekin.

Tässä on kaikki mitä tarvitsette käyttääksenne minun smaragdin vihreää liekkiäni parantamiseen.

Toivotan teille suurenmoisia parannusprosesseja ja pitäkää aina mielessänne: Koska tahansa kutsutte minua, tulen heti ja annan teille kaiken mahdollisen avun, jonka pystyn.

Lisäksi suosittelen teitä tutustumaan artikkeliin, jonka on kirjoittanut ja postannut blogissaan tämä sama kanava. Sen nimi on Kivusta sairauteen. Siitä löydätte tärkeää ja kehittynyttä tietoa kivun ja tautien syistä sekä parannusmahdollisuuksista. (Tässä linkki englanninkieliseen artikkeliin.)

Suurella rakkaudella teitä ihmisiä kohtaan,
arkkienkeli Rafael
http://soul4free.wordpress.com/category/toolbox-english/

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti