maanantai 7. lokakuuta 2013

Aika vapauttaa vanhoja traumoja - miten päästää irti tunteista ja puhdistaa itsesi

Rakkaat ystävät. Kaikki teistä tietävät, että olemme parhaillaan aikajaksossa, jossa kaikenlaiset menneet/nykyiset tunteet nousevat esille parannettaviksi ja muunnettaviksi. Olen löytänyt itseni tästä tilanteesta ja tietenkin pyytänyt korkeimmalta apua. Jälleen kerran minulle ehdotettiin, että kirjoitan ylös kaiken mikä vaivaa minua ja painaa minua alas, ja sen jälkeen tuhoan ne sanat. Enkelit sanoivat, että ennen tuhoamista minun tulisi lukea seuraava teksti. Jaan sen nyt teidän kanssanne. Jos olette vastaavassa tilanteessa, ehdotan että kirjoitatte kaiken ylös ja ennen paperin hävittämistä luette seuraavat sanat ääneen:

"Tuhoan nämä tunnetilat ja opitut tunteet elämästäni, nyt ja ainaiseksi, nyt ja ikuiseksi ajaksi, ilman minkäänlaista tuomitsemista ketään asianomaista kohtaan, ilman pelkoa, koska pelkoa ei ole olemassa vaan ainoastaan rakkaus on olemassa. Lähetän nämä sanat valon parannettaviksi ja muunnettaviksi, parannettaviksi ja muutettaviksi, parannettaviksi ja rakkaudeksi, sekä kaiken luomakunnan isälle ja äidille, kaiken olevaisen lähteelle. Vastineeksi pyydän saada olla siunattu kaikkien tasojen vauraudella, rakkaudella, rauhalla, kiitollisuudella sekä kaikella muulla, mitä toivon, edustan ja uskon. Koska olen puhdas, koska olen violetti liekki, koska olen rakkaus, koska olen täydellinen, koska olen voimakas, koska olen itse rakkaus ja itse hyvyys. Koska olen rakastettu ja rakastettu minä olen."

Toivon, että tämä auttaa monia teistä vapauttamaan mitä tahansa kielteisiä tunteita, niin että voitte käsitellä ne kerralla pois tai useammankin kerran jos ne palaavat takaisin.

Onnea! Rakkautta ja valoa teille kaikille! 

Anna Merkaba 19.6.2013

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti